ADMINISTRAATOR
G4Si administraator on naerusuine ja asjalik inimene, kellega teie külalised esimesena kohtuvad
läbinud klienditeeninduse koolituse
valdavad tööks vajalikke keeli
täidavad ettevõtte vajadustele vastavaid ülesandeid
Administraatori ülesandeks on tagada igapäevane sujuv bürootöö tagamaks klientide rahulolu. Administraator võtab igapäevaselt sõbralikult vastu nii kliendid kui ka bürootöötajad ning suunab külalised õigete inimesteni.
Meie administraatorid on abivalmid, usaldusväärsed ja head suhtlejad. Nad oskavad ennast vabalt väljendada nii eesti, inglise kui ka vene keeles.
G4Si administraator tegutseb vastavalt ettevõtte vajadustele ja lepingule:
- on esmane külaliste vastuvõtja;
- hoolitseb külaliste eest;
- suunab külalised õigete inimeste juurde;
- tagab töötajate ja külaliste heaolu;
- vastab telefonile, võtab vastu ja annab edasi teateid;
- lahendab tehnilised jm jooksvad küsimused oma volituste piires;
- registreerib sisse- ja väljatuleva posti;
- võtab vastu pakid ja postisaadetised ning annab üle saajale.
Kõik G4S administraatori teenust osutavad inimesed on läbinud heatasemelise klienditeeninduse ning teenindusettevõtte turvariskide ja personalikäitumise koolituse.