Teenindaja turvakoolitus
Teenindajad puutuvad aeg-ajalt kokku inimestega, kes käituvad väljakutsuvalt. Peamiselt tekivad niisugused mured asutustes, mis teenindavad oma kliente öisel ajal ning kus on korraga tööl vähe inimesi. Asutused panustavad turvalisuse nimel valveseadmetesse, valvekaameratesse ja häireteenustesse, kuid võimalike konfliktide lahendamise puhul jäädakse sageli lootma töötaja isikuomadustele ja tema varasemale töö- ja elukogemusele.
Töötajad, kes on teadlikud turvalisust suurendavatest ja vähendavatest teguritest, kes oskavad arvesse võtta oma töökeskkonna eeliseid ja puuduseid, kes tunnevad õiguslikku tausta ja teavad enesekaitse põhimõtteid, teevad ohtliku käitumise korral paremaid otsuseid.
Meie eesmärk on tõsta teenindajate teadlikkust konfliktse isikuga suhtlemisel ja enda turvalisuse tagamisel. Meie koolitus koosneb loengust ja praktilisest harjutusest, mis viiakse läbi töötajate töökohas või G4Si õpperuumides üle Eesti.
Koolituse sisu:
- seadusandlus;
- turvalisust suurendavad ja vähendavad tingimused töökeskkonnas;
- enesekaitse meetmed;
- abi kutsumine;
- praktilised harjutused.