Vargused jaekaubanduses
Kas teadsid, et peamine varguse toimepanekut soodustav tegur on teenindaja käitumine? Kas Sinu töötajad on teadlikud, mis mõjutab enim varguste toimepanemise tõenäosust ettevõttes?
G4S Eesti korraldab koolitusi teenindajatele ja jaemüügiüksuste juhtidele. Meie koolituse eesmärk on mõjutada varguste vähenemist mitte ainult tehniliste vahendite abil, vaid teenindaja hoiakute ja käitumise muutmisega. Meie koolitusel on rõhk teenindaja teadlikkuse tõstmisel – kuidas ta saab teadliku käitumisega mõjutada oleviku- ja tulevikusündmusi.
Õpiväljundid: koolituse läbinu teab, kuidas asutuse keskkond ja töötajate käitumine mõjutavad klientide käitumist ning kuidas käituda võimaliku varguskahtluse korral
Koolituse sisu:
- räägime poevargustest, inimestest ja vargusi soodustavatest teguritest;
- analüüsime teenindaja rolli varguste ennetamisel;
- räägime teenindaja käitumisest varguse avastamisel ning varguskahtluse korral;
- tutvustame õiguslikke aluseid omandi ja enda huvide kaitsmisel;
- räägime abi kutsumisest;
- selgitame tegevusi pärast varguse toimumist ning kuidas need mõjutavad tulevikusündmusi;
- vaatame videoid elust enesest;
- teeme praktilisi harjutusi.